Popis systému
Vlastnosti podrobně
Příklady použití
Zkušenosti
Ceník
Kontakty
Zdarma vyzkoušet

OPENLAB-MAILING ucelený emailingový systém pro snadné rozesílání hromadných elektronických zpráv.

Zahrnuje celý proces od tvorby emailu přes jeho řízené odeslání na libovolné množství adres
až po vyhodnocení odezvy na zprávu.

Popišme si použití systému a jeho vlastnosti na příkladu z praxe:

Firmy

Firma má mnoho odběratelů svých výrobků. Seznam odběratelů (adresář) má uložen v počítači např. v účetním systému nebo v Excelové tabulce. Pomocí vkládacího formuláře si tento seznam naráz vloží do rozesílacího seznamu. Jednotlivé adresy může rozřadit do různých podseznamů. Například podle zájmu adresátů. Skupiny se mohou jmenovat např: "zákazníci-bílá technika", "zákazníci-elektronika", "zákazníci-potencionální", atd. Každá emailová adresa může být přiřazena do jednoho nebo i více pojmenovaných seznamů.

Odeslání emailu je potom přesně cíleno na podmožinu adres, která přesně odpovídá záměru a textu odesílané zprávy. Emailová kampaň je tak mnohem účinější, než kdyby emaily odešly všem adresátům bez rozdílu.

statistika podle casu

Vytvoření vlastního emailu je velmi snadné v online grafickém editoru. Ten umožní tvůrci zprávy nejen napsat text zprávy, vložit do ní obrázky ale případně i odkazy na své stránky s bližším popisem výrobků, služeb, kontaktů a pod. Dobrá grafická podoba emailu rozhoduje o tom, zda na zákazníka email zapůsobí profesionálně, nebo jen jako laciná zpráva.

Pro zvýšení dopadu emailingu je možné do zprávy snadno vložit jména a další údaje, které změní obyčejnou obchodní zprávu v osobní dopis. Používání oslovení, jmen a příjmení v pátém pádu je velmi snadné a z velké části automatizované. Nemusíte oslovení vyplňovat, systém umí i skloňovat.

Součástí odesílaných zpráv může být i zákonná možnost adresáta se snadno odhlásit z příjímání vašich zpráv. (viz tzv. Antispamový zákon z roku 2004). Systém vloží (volitelně) do zprávy takový odhlašovací text a automaticky eviduje příjemce, kteří se odhlásili. Při tvorbě zprávy se předpokládá, že ji několikrát upravíte a pošlete "sami sobě" , abyste viděli, jak zpráva přesně vypadá. Při odesílání máte možnost zaslat zprávu na vámi vyplněnou emailovou adresu, nebo vybranému seznamu adresátů, nebo každé zprávě přiřadit více seznamů. Toho se s výhodou používá při opakovaném zasílání zpráv stejnému okruhu příjemců.

Po deslání dávky emailů je možné statisticky a graficky vyhodnotit, jak zákazníci reagovali na informace obsažené ve zprávě. Každé kliknutí na (v emailu obsažený) link je zaznamenáno a je možné si zobrazit např. graf počtu kliků na jednotlivé linky ve zprávě. Je krásně vidět, zda příjemci reagují okamžitě, nobo je nárůst prokliků pozvolný. Statistika je velice detailní a je z ní také vidět, na co přesně kliknul jeden každý příjemce a je tak snadné naplánovat pokračování kampaně např. tel. rozhovorem na příslušné téma. Zároveň je také jasné, které prvky ve zprávě připoutaly pozornost adresátů vice než jiné. Příklad takové statistiky:

statistika podle casu